2016. október 25., kedd

31 napos kihívás #16 Mi a legnagyobb eredményed? #17 Mikor és miért kezdtél el blogolni? #18 Hol vagy a legboldogabb?

#16 Mi a legnagyobb eredményed?

Itt kettőt szeretnék felsorolni.

Az első az, hogy még mindig írok és nem adtam fel. Nekem hatalmas öröm, hogy lassan befejezem a történetem első részét, amit nagyjából négy éve kezdtem el. Sokan mondták már, hogy nem tudják, hogyan csinálom, mert ők már rég feladták volna. Én sosem akarom feladni ezt a mesés világot.

A második pedig az lenne, hogy egyszer negyedik helyen végeztünk egy országos női OBI/B-s versenyen, imádtam azt a csapatot. :)


#17 Mikor és miért kezdtél el blogolni?

2010 augusztusában kezdtem el blogolni abból a célból, hogy megosszam az emberekkel az én kis fanfiction-ömet. Visszaolvasva nagyon amatőr az a történet, szinte csak beszélgetésből áll, mégis nagyon a szívemhez közel álló. :)



#18 Hol vagy a legboldogabb?

Nem a hely számít, hanem az emberek, természetesen. :) Akárhol boldog vagyok, ahol a családommal és a párommal lehetek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése