2016. szeptember 3., szombat

31 napos kihívás #1 Egy kép és öt random tény rólad

Sziasztok!

El is hoztam nektek az első blog kihívás jellegű posztot, igyekszem betartani a minden napos posztolást. Ez a legelső kihívás, amit valaha csináltam, szóval remélem tetszeni fog. :)

#1 Egy kép és öt random tény rólad



1. Ha ráfüggök egy sorozatra, akkor képes vagyok nyolc-tíz részt is megnézni egy nap. Persze csak akkor, ha nincs iskola. :D Legutóbb a True Blood hét évadát néztem meg olyan három hét alatt. Egyszerűen nem tudtam abbahagyni. <3

2. Imádom a színes hajakat, nekem is volt már. Itt is van két kép két különféle változatról. (Mindkettő 2015-ben készült, az első egy cosplay miatt.)


3. Nagyjából négy évig vízilabdáztam, kapus voltam, de aztán elkezdtem hip-hop-ot táncolni és a vízilabdát sajnos abba kellett hagynom. Nagyon rosszul érintett, mert imádtam a csapatot.

4. Szoktam animéket nézni és a kedvenceim közé tartozik a Halállista, az Inuyasha, a Bleach, a Kuroshitsuji és a Trinity Blood, de fel tudnék sorolni még legalább huszat. Ha ti is szeretnétek keresgélni, akkor ajánlom ezt az oldalt: http://animeaddicts.hu Ez az én profilom, itt meg tudjátok nézni az anime, illetve magna listáimat: http://animeaddicts.hu/user.php?userpage.83966

5. A kedvenc számom a nyolc és ebből kifolyólag kissebb koromban csak nyoly korty vizet voltam hajlandó meginni - általában egy levegővel -, se többet, se kevesebbet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése