2016. szeptember 4., vasárnap

31 napos kihívás #2 Kedvenc idézeteid

#2 Kedvenc idézeteid

Nos, a helyzet az, hogy én régebben nyitottam egy idézetes blogot, amit szégyen szemre már régóta nem frissítettem, de azt csak magamnak vezettem. Szerettem volna, ha nem vesznek el azok a jó idézetek.
Ezen a linken meg is tekinthetitek, hátha teláltok valamit, ami megtetszik. :)

Mostanában Laurell K Hamilton könyveiből szoktam idézeteket olvasni Facebook-on, az írónő osztva meg képet formájában. A nevére kattintva olvashattok tőle pár szösszenetet.
A személyes kedvenceim tőle: (ez a kettő eredetileg angolul volt, saját fordítás)



Élvezem a dühömet, mert ez az egyetlen hobbim, amim van.
Laurell K Hamilton: Égkék bűnök

Önteltség és ostobaság, néha nincs sok különbség a kettő között.
Laurell K Hamilton:: Obszidián pillangó


Még néhány:


„Nem azért szégyenkezünk, mert hibát követünk el, hanem mert megaláztatásunkat mindenki látja.”
Milan Kundera

„- Miért nem hagyod, hogy az emberek meglássák benned a jót?
- Mert ha az emberek jót látnak, akkor el is várják azt. És én nem akarok mások elvárásai szerint élni.”
Vámpírnaplók

„A bosszú nevetséges. Az egyetlen dolog, amit nyerhetsz vele, káosz és pillanatnyi őrjöngés. Amikor a függöny legördül, már semmi sem marad.”
Kuroshitsuji

Az emberek inkább fizetnek vissza egy sérelmet, mint egy szívességet, mert a hála teher, de a bosszúállás öröm.
Cornelius Tacitus

Ma már tudom, hogy az életünk örökké változó, mint ahogyan a tenger hullámai sem maradnak ugyanazok. Minden küzdelmünk, győzelmünk és szenvedésünk hamarosan nem lesz más, mint egy tintafolt a papíron.
Arthur Golden: Egy gésa emlékiratai

Bűnt elkövetni s kérkedni vele: ez a történelem.
Victor Hugo

Aki szörnyetegekkel harcol, ügyeljen, nehogy közben szörnyeteggé váljék. És ha sokáig pillantasz a mélységbe, a mélység is beléd pillant.
Friedrich Nietzsche

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése